בעיר החרדית: חברת ההייטק שמגייסת נשים חרדיות

נדב דוד No Comments on בעיר החרדית: חברת ההייטק שמגייסת נשים חרדיות

אווירת עבודה חרדית: קבוצת SQLink פתחה מרכז פיתוח בבני ברק ומגייסת נשות הייטק חרדיות בעלות ניסיון של שלוש שנים כמפתחות | מנהלת מרכז הפיתוח שרה הוכמן אומרת: "למפתחות החרדיות יש מוסר עבודה גבוה הנובע מכך שאורח חייהם הוא לרוב תובעני ופחות מפנק. היתרונות הנוספים שהן מקפידות על אינטרנט מסונן וטלפון כשר, שהוכחו כמונעים במיוחד הסחות דעת מהעבודה

צילום: Sophie Gordon / Flash 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרכז הפיתוח ממוקם במשרדים מפוארים בבנין בסר 4 וכולל רק נשים חרדיות, על מנת לשמור על אווירה נוחה. לדברי שרה הוכמן, מנהלת מרכז הפיתוח, החברה מחפשת עובדות חזקות, מלאות מוטיבציה עם אש בעיניים, מוכשרות, עצמאיות ובעלות ניסיון משמעותי, שיחד עימן יבנה הגרעין האיכותי של החברה.

"אנחנו מציעים למצטרפות אלינו שכר ותגמול זהים למקובל בתעשייה, תנאי עבודה מתאימים, כולל אוכל כשר ושמירה על הפרדה, אפשרות לאינטרנט מסונן, סביבה נעימה וימי גיבוש, יחד עם פרויקטים מאתגרים ומלאי עניין ברמה טכנולוגית גבוהה וסיכוי גבוה לקידום בתפקיד ככל שהפעילות תגדל".

קבוצת SQLink, מעסיקה למעלה מ-2,700 מומחים ויועצים בחזית הטכנולוגיה ומספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בפיתוח תוכנה, דיגיטל, מובייל, Data analytics ו- Data science, בדיקות תוכנה ואוטומציה, ניהול פרויקטים, תהליכי אינטגרציה מורכבים ועוד. הקבוצה מאגדת בתוכה שמונה חברות.

עם לקוחותיה נמנים מאות חברות בתחומי תוכנה והיי-טק, תאגידים עסקיים, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים, בנקים ומוסדות פיננסיים, מוסדות אקדמיים, חברות תקשורת, רשתות מזון, חברות נדל"ן, גופים תעשייתיים ועוד.

שרה הוכמן: "שיעור הנשים החרדיות העובדות בענף ההייטק עלתה משמעותית והן כיום 71% מכלל החרדים שעובדים בהייטק, בניגוד גמור לדומיננטיות הגברית בקרב כלל עובדי ההייטק בישראל. הסיבה העיקרית לכך היא היצע הלימודים. בכל הקשור להשכלה העל תיכונית, לחרדיות אין אופציות ללימודים בתחומים כמו משפטים, רפואה, כלכלה ויתר המקצועות הריאליים".

"המקצוע הריאלי היחיד שיש למגזר זה הוא תכנות ולכן המתאימות והמוכשרות בוחרות ללמוד את התחום הזה. בשוק שבו מדי שנה יוצאים כ-6,000 מתכנתים לשוק, כאלף מתוכם הן נשים חרדיות. אלו מספרים עצומים. למפתחות החרדיות יש מוסר עבודה גבוה מאוד הנובע מכך שאורח חייהם הוא לרוב תובעני ופחות מפנק. הנשים העובדות מורגלות כבר מגיל צעיר לקונספט של ניצול הזמן ומיישמות זאת בעבודה. היתרונות הנוספים שהן מקפידות על אינטרנט מסונן וטלפון כשר, שהוכחו כמונעים במיוחד הסחות דעת מהעבודה" אומרת הוכמן.

תמיר גורן מנכ"ל ומייסד קבוצת SQLink: "אנו מפתחים פרוייקטים רבים ומספרם לשמחתנו, עולה כל הזמן. על מנת לעמוד בביקושים ובלוחות הזמנים להם התחייבנו פתחנו לאחרונה סניף בצפון, אנו מכשירים מחזורים נוספים של מפתחים במכללה שלנו, SQLabs, וכעת פתחנו סניף חדש בבני ברק. שרה הוכמן אשר עובדת אצלנו 12 שנים הוכיחה את עצמה כטכנולוגית וכמנהלת ברמות הגבוהות ביותר, היא מעורה היטב בקהילה ואני צופה שמרכז הפיתוח החדש יוסיף רבות ליכולות הפיתוח שלנו".



0 תגובות